Politica de livrare

Termenul de livrare pentru produsele aflate în stocul magazinului este de maxim 5 zile lucrătoare, socotit de la data preluării comenzii. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.

Livrarea produselor comandate care se află în stocul magazinului se face de către o societate de curierat, la domiciliul clientului, în termen de maxim 2 zile de la expedierea comenzii, și poate ajunge la destinatie după maxim 4 zile.

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în casuța de observații aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii.

În ziua în care coletul cu comanda dumneavoastă va fi expediat, veți fi înștiințat prin e-mail sau telefonic de către noi.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi înștiințat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă dumneavoastră doriți și sunteți de acord cu acest lucru.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi pe durata expediției, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare.

În situația în care la primirea coletului sesizați urme de proastă manipulare pe ambalajul produsului este necesară întocmirea unui Proces-Verbal împreuna cu curierul. Reclamațiile uleterioare nu pot fi luate în considerare.

De asemenea pentru produsele care cu toate că nu prezintă urme de proastă manipulare pe ambalaj prezintă avarii direct pe suprafata sau în interiorul produsului vă solicităm ca în termen de 48 de ore de la primirea coletului să ne anunțați printr-o notificare transmisa la adresa de e-mail: office@inteli-tech.ro