Politica de retur

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de pe site-ul www.intelishop.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în 14 zile calendaristice, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanță se întelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.intelishop.ro.

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Costul direct legat de returnarea produsului va fi suportat de client. Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:

a.  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist (aparate de aer condiționat instalate dupa indicațiile consumatorului și punere în funcțiune);

b. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comandă specială;

c. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator ( purificatoare de aer )

f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

h. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

i. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

j. etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

În cazul în care produsele returnate prezintă lista de componente incompletă, urme de uzură, filtre îmbâcsite, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele de enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil număr de retur și factura de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

În Municipiul Botoșani , produsele care se returnează în baza dreptului de retur în 14 zile calendaristice, se vor returna la showroomul Botoșani , conform următorului program: Luni - Vineri: 08.00 - 16.00

Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie să trimiteti o cerere în acest sens, prin poștă, telefon, e-mail, sms, fax (exemple fără rol limitativ) și să expediați produsele la adresa str. Primaverii nr 35, Botoșani

Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat on-line de pe inteli-shop.ro trebuie să parcurgi următorii pași:

 

1. Verifică dacă acesta îndeplinește următoarele condiții de returnare:

a. să fie în aceeași stare în care l-ai primit și însoțit de toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;

b. etichetele echipamentului să fie intacte;

c. dacă ai achiziționat mai multe produse de acelasi fel și vrei sa le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul dintre acestea fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate;

d. în cazul acumulatorilor nu se acceptă returul dacă prezintă urme de folosire pe bornele acestora;

e. nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, prezintă urme de uzura excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice

 

2. Înregistrează cererea de retur în maxim 14 de zile de la momentul livrarii/ridicării produselor;

3. Îți vom trimite curier pentru preluarea produsului sau îl poți preda personal în showroom-ul din Botoșani, str. Primăverii 35. Costul transportului de retur va fi achitat direct curierului la predarea produsului.

4. În termen de maxim 14 de zile vei primi banii în contul IBAN completat de tine în cererea de retur

 

Cerere de retur se anulează în următoarele cazuri:

a. Te-ai răzgândit și nu mai dorești returnarea produsului;

b. Curierul a încercat preluarea de trei ori, dar nu a reușit să ia legătura cu tine.