Retur

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de pe site-ul www.inteli-shop.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

 

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.inteli-shop.ro.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costul direct legat de returnarea produsului va fi suportat de client. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

 

Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

 

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:

 

a. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist (aparate de aer condiționat instalate dupa indicațiile consumatorului și punere în funcțiune);

b. furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comandă specială;

c. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator ( purificatoare de aer )

f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

h.contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

i. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

j. etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

 

În cazul în care produsele returnate prezintă lista de componente incompletă, urme de uzură, filtre îmbâcsite, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 

De asemenea ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

 

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele de enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil număr de retur și factura de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

 

În Municipiul Botosani , produsele care se returnează în baza dreptului de retur în 14 zile calendaristice, se vor returna la showroomul Botosani , conform următorului program: Luni - Vineri: 08.00 - 16.00

 

Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie să trimiteti o cerere în acest sens, prin poștă, telefon, e-mail, sms, fax (exemple fără rol limitativ) și să expediați produsele la adresa str. Primaverii nr 35, Botosani

Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat on-line de pe inteli-shop.ro trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

 

1. Verifica daca acesta indeplineste urmatoarele conditii de returnare:

 

a. sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit si insotit de toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;

 

b. etichetele echipamentului sa fie intacte;

 

c. daca ai achizitionat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul dintre acestea fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate;

 

d. in cazul acumulatorilor nu se accepta returul daca prezinta urme de folosire pe bornele acestora;

 

e. nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, prezinta urme de uzura excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice

 

2. Inregistreaza cererea de retur in maxim 14 de zile de la momentul livrarii/ridicarii produselor;

 

3. Iti vom trimite curier pentru preluarea produsului sau il poti preda personal in showroom-ul din Botosnai, str. Primaverii 35. Costul transportului de retur va fi achitat direct curierului la predarea produsului.

 

4. In termen de maxim 14 de zile vei primi banii in contul IBAN completat de tine in cererea de retur

 

 

 

Cerere de retur se anuleaza in urmatoarele cazuri:

 

a. Te-ai razgandit si nu mai doresti returnarea produsului;

 

b. Curierul a incercat preluarea de trei ori, dar nu a reusit sa ia legatura cu tine.